29 de març 2010

NOVES EXPERIENCIES

Aquest cap de setmana ha estat un cap de setmana de noves experiències. La primera  va ser ahir, com avui era un entreno de qualitat, ahir havia de fer algo suau, i aprofitant que el riu baixa amb poca aigua vam d'ecidi fer la primera pressa de contacte amb una piragua de veritat, ja que fins ara havia anat varies vegades amb piragua  de plàstic (estes no aboquen per res) a diversos raids. Aquesta  no te res a vore, tant en  lo tema d'estabilitat, com en lo timó. tant es aixi que ancara no havia fet dues palades i ja estava dins l'aigua, lo fotut no va ser la banyada, si no, el treure l'aigua de dins la piragua, quina feinada!! sort que estava a la vora, si arriba a ser al mig del riu no se que hagués passat. Buidada la nao, el següent problema va ser dirigir-la, que també te el seu. Fent proves, me veig al mig del riu amb una corrent important, ja que bufava una mica de vent, jo no més pensava... si torno aboca, aquí m'aufego, ja que estava tot sol. La veritat es que vaig passa moments d'angoixa. Però a la fi, tot s'aprèn i poc a poc vaig anar agafant-li el fil i sense allunyar-me massa de la vora, vaig anar fent voltes de pont a pont. El pròxim dia per la meua seguretat aure de buscar-me algú que m'acompanye, si algú se vol apunta no més te que dir-ho.
Acabada l'experiència de la piragua i per acabar l'entreno del dia, vaig fer una hora de bici de crta. amb lo jesusenc que per casualitat hems vam trobar.

L'altra nova experiència era participar a la marxa cicloturista terres de l'ebre, ja que fins avui no havia pres  mai part a una prova d'aquest tipo i la veritat que a estat molt bona i he acabat molt content.

La marxa constava de 143km  per diferents pobles de les terres de l'ebre i amb final a la ermita de Mig Camí,

La sortida ha estat de vertic, des-de Remolins fins Xerta hem fet una mitja de 40km/h deu meu com anàvem, hi havíem moments que anàvem a més de 50km/h,.un cop agafat el cruce de prat de compte, la cosa s'ha normalitzat hi  els que no anàvem tant forts em agafat un ritme mes suau,i a mí, al igual que a les curses ma costat agafar el ritme, però un cop le he  agafat ha estat un continuo d'anar de grup a grup i aixi anar passant gent,fins arribà a mig camí amb 4h 44m fent una mitja de 30,50km/h i acabar lo 111 de 233 corredors i fer lo 12 de la meva categoria.

Lo millor de tot es que he acabat amb molt bones sensacions, i no magues suposat cap esforç emprendre a corre, estic content veig que això va bé.

1 comentari:

elena ha dit...

Molt bé Joan, ja veus que això esta agafant forma, els entrenos ja van donant el seu fruit, ara només et manca pulir una mica la piragua i el llop que tremole!!