25 d’abr. 2010

UNA SETMANA MOLT DURA

Aquesta setmana ha estat la més dura pel que fa, ha entrenament, completant la mateixa amb 266 km amb 17.30 h dels quals: 170 km els he fet amb bici de carretera, 44 km amb BTT, 42 km de running i 10 de piragua, tot això sense conta el 65 km de diumenge a Matxos.

Realment una setmana dura, que he culminat avui fent dues hores de piragua en que he tornat a fer xofff!!!( desde el primer dia que no havia tornat a caure) avui potser a estat per massa confiança ja que això demanar molta concentració al menys per mi, i a la que t'encantes estas dins l'aigua, amb les conseqüències que això comporta quant estas al mig del riu, uff!!! quin patiment, fins que no ma vingut al cap que portava el xaleco,creia que m'aufegava jejeje ( no reia tant llavors). En acabar la piragua he agafat la BTT i he anat a Xerta resseguin una part de circuit de la cursa per veure i animar els companys que corrien.



Ahir em tocàvem 150 km de bici de carretera i com es de costum, vaig queda amb la grupeta a la firestone   i quant  ja empreníem la marxa sorpresa!!!  es presenta Albert Gine, que venia amb nosaltres a fer un quants kilòmetres, tot un luxe anar amb lo crack.( perquè si ho es corrent, l'hauríeu de veure amb la bici picant-se amb un seat Marbella pujant a Som) La volta pensada era Xerta, Prat de Compte, Bot, Horta, Arenys de Lledó, Cretes, Valderobles i torna directe a Tortosa. Peró al arribar  a Horta tenia molèsties estomacals i vaig decidir tornar, amb un quants que tornaven, entre ells Albert, la tornada la vam fer pel Pinell, i  coll de Som, en arriba a Bitem, com me trobava millor vaig decidir fer la pujada als ventiladors ( pujada que es farà a la cursa de llop) sol, ja que ningú em va voler acompanya, ufff!!! deu ni do  quina pujada, com patiremmmm!!! A les dos del migdia i amb un sol que badava les pedres arribo a Remolins, on tenia el cotxe amb la roba per anar a corre, volia provar lo recorregut que "potser" es farà a la cursa del llop. Primer per la vora del canal i desprès  remuntant el barranc del torrent per arribar fins la bassa de Rubí on vaig pegar la volta per tornar a baixa per la finca de la Bicoca.. A la fi vaig fer 125 km i 2.200 de desnivell amb bici i 12.5 km corrent amb 6.30 h.


Remolins-Rubi