24 de jul. 2010

ALFARA - TOSSAL DEL MIG - ALFARA





ENTRENAMENT PER ALFARA

Aquest matí he anat amb Isa i Elena, a fer un entrenament d'unes quatre hores amb la motxila carregada, aixi que em aprofitant per anar a Alfara i fotre un ull a la primera part de la cursa d'Alfara. Pensant-me que estaria tota la sendera netejada, he pensat que no caldria descarregar-me el track, A les nou i quart sortíem d'Alfara pel GR direcció al coll de Paüls, arribats al coll de Paüls,i seguint les indicacions de les senyals en girat a l'esquerra direcció l'Espina, la sendera era evident, pos, se veia gràcies a la neteja que han fet, aixi em arribat al Tossal del Mig (crec que es diu aixi)om mos em trobat una zona de pedregosa i em perdut la sendera,desprès de divaga un moment, em decidit volta lo tossal per la part de Paüls on hi havia una sendera mig perduda i un pel exposada, arribats a un collet hem vist la sendera baix d'una tartera, però al vore la cresta tant espectacular em decidit fer-la i deixa el recorregut pera després i aixi anar a deleitar-mos amb les fabuloses vistes al barranc del Salt,després em desfet camí per tal d'anar a buscar la sendera passant abans per unes coves tipo la dels Adells, baixada la tartera, em retrobat a la sendera i em anat baixant per una sendera molt neta fen cap a la sendera del barranc del llop i baixa fins a Alfara





+ FOTOS