9 de jul. 2010

ENTRENO PTL PEL PORT



Aquest cap de setmana seguin en los entrenaments prePTL, tinc pensat fer una ruteta pels ports, la ruta pensada es sortir del Tosca, passa per la cova dels Adells,  pujar a les rases per a baixa pel carrer ample fins el mas de la Franqueta, puja per la sendera de pell negra o mas de Corretja, pista fins agafa la sendera del Pimpoll d'Arnes, Terranyes, sendera fins els bassis de la Vall d'Uixo, pista de punta serena i agafar lo camí ral que va a Clotes, per acabar baixant pel coll de Carabasses. Un recorregut d'uns trenta km i un desnivell de uns 2000 aprox. calculo fer-ho amb unes quatre hores aproximadament. si algú s'anima ja ho sap.
                                                                  refugi de terranyes

                                                                      Les Rases

                                                                 Bc. del carre ample

1 comentari:

Joan Perales ha dit...

Kaiko ha dit...

Collons Joan, es la volta que vam fer l'any passat amb Moises, no?

Mos va costar unes 6 hores i tu la vols fer ara en 4 horetes de no res?

mmm, no em quadren els números.

7/07/2010 4:47 PM


joan perales ha dit...

No karim, esta no es la mateixa,esta es més curta,però si vols fer la de l'any passat la podem fer, en lo fort que estas, tu la faries en 5 hores,jo una mica més

7/07/2010 7:37 PM


Kaiko ha dit...

Juas!
Gràcies per l'oferiment, però aquest cap de setmana no podré. Fan les Jornades Esportives a Xerta i hi estic molt sol·licitat.

De totes maneres, et deixo l'enllaç amb la ruta que vam fer natros:
http://connect.garmin.com/activity/4919567

Salut,

Karim

7/08/2010 8:34 AM


MARTEN DE LA BOVINE ha dit...

AIXO ES UNA MARAVELLA DE LO MILLOR DEL PORT,SI TROVO ALGU DEL MEU RITME VINDRE

7/08/2010 2:06 PM


aguila ha dit...

Martí, del teu ritme soc jo, però quin dia serà???

7/08/2010 2:13 PM

joan perales ha dit...

bé!! de moment, ja en som tres,Isa,Tara i Jo, ja no aure d'anar sol, em quedat a les set del matí als quatre camins,

7/08/2010 10:12 PM