5 de juny 2011

ENTRENO EN SILVIA

Avui he anat a fer un test en Sílvia, si un test, Sílvia tenia ganes de fer la primera part de la nocturna (de Fredes a Caro) i volia conèixer  la part de la cova del Vidre fins a Pallers que tothom parla tant bé d'ell, jeje. Dic tenia, perquè després de fer esta part de recorregut a decidit  no fer-la, ja que per a ella es massa tècnica i li ve al record el mal cop que va tindre a la cursa de Benifallet l'any passat i no vol patir. Ara m'arrepenteixo de haver-li ensenyat, ja que l'hagués fet igual.. però bueno m'ha dit que farà la pujada de la cursa del Llop, jo ja li he agafat la paraula i crec que ho farà prou bé

Com li volia ensenyar el màxim recorregut possible d'aquesta primera part de la nocturna "sense passar-me", he dissenyat un recorregut circular, hem  sortit del coll de la carrasqueta per la pista direcció a Fredes fins arribar a  la pista de Capatx, per la que hem pujat i hem baixat fins al barranc del mateix nom, fins aquí hem anat a un bon ritme ja que em fet els deu quilometres en poc més d'un hora, arribats aquí hem pujat per la sendera que fa cap al GR7 i aixi seguir el mateix fins arribar al cotxe, passant per casetes Velles, la font de la Llagosta (lloc que em triat per a fer un mos) cova del Vidre que em visitat, Pallers, i coll de la Carrasqueta.

Una volta de 22km amb 2.000m de desnivell  i amb poc menys de 4h,en la que me he quedat sorprès del ritme de Silvia, inclòs fent moltes rampes corrent,
llàstima que a les baixades ho perd tot,les haurem d'entrenar.

joaquim ha dit...

Un bon recorregut com a reconeixement a la nocturna. Molt bon entreno.

Dani ha dit...

Sí, sí, ja veig que Sílvia no para. No la podrem seguir!!!

Anònim ha dit...

ja ho crec, ja

elena ha dit...

Molt bé Silvia, només cal que prepares una mica les baixades i ja et veig fent algun que altre ultra!! jeje

Per cert, ens veim a Emmona no?