26 de maig 2008

ENTRENO AMB KIKO


Ahir diumenge, vaig quedar en Kiko per fer una sortideta. Vam quedar a les 7 del matí a 4 Camins. Me toca el despertador a les 7 menos quart i acte seguit rebo un SMS de Fran dient-me que no podia vindre, jo no puc aixecar-me ja que m'havia llitat a la una i mitja, desprès de baixa d'Arners de sopa en Carlos, lo Kf, Fede, xavi les respectives dones i crios, m'aixeco i faig cap als 4 Camins. Com lo bar estava tancat i Kiko no havia esmorzat, se va abastir al super, 4 donuts i un cacaolat i marxem cap al port. Que des d'aquí pintava molt feo.Pujant me diu que avui li toquen 4 h. a ritme suau (menos mal jo ja estava acollonit.) Li comento el recorregut que tinc pensat,( i li agrada, ja que esta zona no la coneix). Arribem a cova Avellanes on deixem el cotxe, no plou, Peró agafem el impermeable ja que el cel esta molt tapat i amenaça pluja. Anem per la pita asta Millers allí agafem el PR fins trobar lo GR que va cap a Beseit(per cert el començament del PR s'ha transformat en una pista que va fins Carlares) ,Coll Roig,Povet de L'Amorós,i seguim el GR fins trobar la sendera que baixa al riu Ulldemó, ( una sendera molt guapa en fort desnivell,emboscada i moltes zones de pinassa, nova pera mi ja que no la havia fet mai ),travessem el riu com podem, pera no banyar-mos els peus, i aquí pugem per la sendera que va als massets del Lino, arribem dalt i escomensa a caure un burrimet que es converteix en pluja en arribà a la Mola,aqui a la Mola agafem la sendera que fa cap al pla d'Abaria, aquí me Lió i fem cap a una pista i dedueixo que es la pista del Regatxol, remuntem i en una mica de dubtes trobem la pista de Fredes, i arribem al cotxe xops, estirem, mos cambiem i a l'hora de marxa: el cotxe no arranca, m'havia deixat les llums aubertes, sort que va passar un cotxe que vam para i vam ficar el cables, arranquem i cap a vall.Total 3 h. 50 m. i 1230 mts de desnivell un recorregut molt xulo, que espero repetir