5 de jul. 2010

UNA RETIRADA A TEMPS ES UNA VICTORIA


Tota la setmana vaig esta molt indecís pensant si havia d'anar o no, la Nuria Queralt es una marxa molt llarga i molt dura, no sabia si estaria prou recuperat per a fer-la, al final me vaig decidir d'anar, tot i les advertències de que no havia d'anar-ri, però la meva "cabesoneria" va guanyar i com era de veure, ho vaig pagar. Sortim els quatre junts, Elena, Paco, Karim i jo, sortim a bon ritme, i anem passant molta gent, passem pel pas del lladres (2500m), prou bé, tot i la petita pedregada que va cauré, al arriba al coll de Pal (2000m), l'alçada (pateixo de mal d'alçada) i no tindre el cos prou recuperat (de la cursa del llop) me comença a passar factura, a les pujades vaig patint molt i no puc aguantar el ritme que portem, aquí començo a pensar en plegar, cosa rara em mi, però veig que hauré de pati molt si la vull acabar, passat el coll de Pal tot es baixada i em recupero bastant, arribem a un control que es pot abandonar, ja que l'organització te taxis que te porten a Berga, desprès de rumiar-me-ho bastant i els consells de tots tres, decideixo deixar-ho corre i plegar, al final, 50km amb molt de desnivell, anant per sobre dels dos mil metres, UN BON ENTRENAMENT



Elena, Paco i Karim, continuen i arriben a Berga, desprès d'aguantar una nit amb molta pluja i molts de llamps en un temps de 18.28 h, sent Elena la tercera dona en entra a meta

clasificacions

La cronica de Paco

 fotos

3 comentaris:

Dani ha dit...

Hola Joan.

Al final vas anar a Núria, bueno ja veig que les ganes poden més. Ja vas fer bé de plegar si no estaves en bones condicions.
Poc a poc i en bona lletra.

Dani

marten de la bovine ha dit...

joan mol be,vas pendre una bona disissio,ara recuperat pera lo ptl i deixat aconsellar ,PER la personal trainer.
salut i courage

Joan Perales ha dit...

Si Dani, al final vaig anar, i va passar el que habia de passar,però no li digues a Cristina ehh!!

si Marti bona decisio, pero me va costar,he vist que van anar bé els play-off d'ascens, segueix aixi i a Cavalls ho bordaras